Na kioscima je novi broj Užičke nedelje

- Ево како се повећавала информисаност о туристичкој понуди града на интернету -

ЕВО КАКО СЕ ТРАНСПАРЕНТНО ТРОШЕ НАШЕ ПАРЕ

700.000 и кусур за новогодишњи концерт Жељка Самарџића

У прошлом броју Ужичке недеље писали смо о ребалансу буџета града у Ужица, односно о ставкама како је Туристичка организација потрошила новац у 2016. око чега су полемику покренули одборници Двери. Та ставка у буџету води се под називом „повећање информисаности о туристичкој понуди града на интернету и друштвеним медијима за укупан број пратиоца на друштвеним мрежама, тј. Фејсбуку“ и буџетом је било предвиђено 12.386.500 динара, од чега је потрошено 4.156.816 динара за девет месеци….

………..

….Према рачунима које смо добили на основу Закона о доступности о јавним информацијама, видимо да је градска власт преко Туристичке организације, новцем ужичких пореских обавезника, плаћала много тога. Највише је новца отишло за концерт Жељка Самарџића, као и за Жикину шареницу.
У тих поменутих 4.156.816 динара за девет месеци утрошено је
400.000 динара уплаћено је агенцији „Фалкон“ из Црвенке (продукција у оквиру извођачке уметности), власника Петра Бодрожића за билборд кампању на основу уговора,
400.000 динара је плаћено за одржавање 7. Међународног дечијег фолклорног фестивала „Лицидерско срце“,
280.000 динара уплаћено је фирми „Петар Пан УЕ“, власништво Николе Дробњаковић, за извођење музичког програма на концерту Жељка Самарџића (наступ), (рачун од 03.01.2016.);
415.000 динара фирми „Елпида“, власништво Драгице Дробњаковић, за техничку подршку за концерт Жељка Самарџића (лед екрани, разглас, заштитна ограда, (рачун од 03.01.2016.);
77.000 динара је плаћено „Петар Пан УЕ“ из Ужица, власништво Николе Дробњаковића, за извођење музичког програма трубачког оркестра (наступ), (рачун издат 18.01.2016.);
280.000 динара уплаћено је агенцији „Lucky“ (продукција и извођење програма) из Црвенке, власништво Бранка Дуфека, за услугу испаљивање новогодишњег ватромета, (рачун од 04.01.2016.);
490.000 динара је исплаћено агенцији за услуге музичко сценске делатности „Music play“ из Београда, у потпису рачуна Саша Ђорђевић, а рачун се односи на бруто извођачки хонорар и услуге агенције, (датум од 04.01.2016.);
450.000 динара агенцији „Aqua tim GM“ из Горњег Милановца, рачун потписао Зоран Ђунисијевић, за услуге изнајмљивања наткривене сценске бине, (рачун од 04.01.2016.);
221.876,41 динара је уплаћено јавном сервису РТС за промоцију у емисији „Жикина шареница – летњи караван 2016.), (рачун од 31.07.2016.);
178.093 динара је плаћено хотелу „Златиборска ноћ“ за ноћење учесника „Жикине шаренице“, (рачун од 11.07.2016.)

– више о овоме читајте у новом броју Ужичке недеље, који је на свим бољим продајним местима –

Comments

comments

One Response to "Na kioscima je novi broj Užičke nedelje"

  1. Twiggy   25. децембра 2016. at 18:21

    Uzicani i tako stalno, nesto, slave i kukaju na besparicu;punolestva,mature,babine,decije rodjendane,verdbe, svadbe (gradski oci uredjuju plato, sledece godine ispred Gradske kuce,verovatno i zbog svadbi) itd. Sale za slavlja su profitabilne ili…..
    Krajem sedmice,Uzice postaje Brodvej! Tutnji „dziberska, bogami i urbana muzika“, i iz baste GKC-a (to je,valjda, kulturno ,kod njih moze i radnim danom) sto gromoglasnije,to bolje- 120dcb pa sta!
    Vlast,tako i TO, voli svoj narodi. Cini koliko moze, da je zadovoljan! Ne treba im zameriti, koliko to kosta i odakle novac i kako je u racunima formulisano.Probleme resava Kreativno knjigovodstvo!!
    Ko zabavlja pucinu na ulasku 2017?

    Cestitam Pozezanima i hvala sto su mislili na SKENER!

    Одговори

Leave a Reply

Your email address will not be published.