DJ QB – БРАНКО КУЈУНЏИЋ
Наш суграђанин DJ QB или Бранко Кујунџић имао је премијеру свог спота на МТВ-у са песмом „Unaware ft Tanya Petroff“, која, како каже Бранко, говори о несвесној љубави.
Овај перспективни младић рођен је у Ужица, а, како каже, у животу је радио све и свашта. Његово интересовање за музику је још од малена, а стил је изградио када је, како каже, његов отац доносио касете старих рок музичара и тако одрастао уз ту музику. Касније се размењивао са другарима, па су се појавили це-де-ови, а интернет је постао доступнији.
– И тада ме је заинтересовала техника, технологија, рачунари. Када сам имао 18 година живео сам у Београду и кренуле су журке са слављем за пунолетство. На тим журкама сам помало пуштао музику, чисто из зезања, a то je другима звучало супер, па су почели да ме ангажују за журке. Крајем те године случајно сам почео да радим у дискотеци у Севојну „Код Сонија“. Тада је та дискотека била баш посећена, долазило је хиљаде људи. У ствари друг ме је позвао и питао да ли сам заинтересован да наступам као ди-џеј. Оберучке сам прихватио и ту сам радио годину и по дана. То је било велико искутво за мене, леп доживљај и није ми било тешко да кућиште компјутера тешко 10 кг носим свако вече од куће у Рујевцу до дискотеке и натраг. Био сам пун ентузијазма.
Након тога његово је интересовање прешло на медије, нарочито за радио станице.
– Научио сам водитељски посао и радио као тон мајстор. Тај део са монтирањем звука за рекламе, посебно ме заинтересовао. Схватио сам да се са звуком може манипулисати. Корак по корак, кренуо сам да се бавим тиме и ево, девет година сам у музичкој продукцији. Када сам почео да радим, пола плате сам трошио на опремање студија, миксета, звучнике, микрофоне, за глуву собу. То je више типа андрграунд, али је студио врло функционалан, снимали смо хип-хоп, па чак и неколико рок песама – скромно ће Бранко.
За њега је музика лек, и када је нервозан и добро расположен.
– Без музике не бих могао да живим. Прво ме је занимала хип-хоп музика, а kасније је почело да ме занима амбијентална. Хтео сам да кренем ка комерцијалнијем звуку, да би било за шире масе. Пошто сам много научио око социјалних мрежа и интернет маркетинга, то ми је хоби, желео сам то да спојим са музиком и да урадим нешто комерцијално – каже Бранко.
Циљ му је био да направи музику која ће постати светски позната.
– Упоредо сам тражио нешто мелодично, да направим звук повезан са женским вокалом, који би му дао душу. Трагао сам за звуком који би имао елементе прогресив хауса и ЕДМ-а и са женским гласом. Мојој другарици Тањи Петровић из Сурдулице, коју сам упознао преко интернета, а онда и лично, понудио сам да пева у мом споту. Знам да има фантастичан вокал, мада се није експонирала и добро зна енглески. Пристала је да ми помогне, а мој друг Јури Лима из Бразила, са којим сам на вези преко интернета, доста ми је помогао у продукцији. Ја сам му слао моје идеје, а он је уобличио тај звук. Па сам слао Тањи да сними песму. Вокал је обрадио Иван Новитовић, који је такође урадио мастеринг песме. Помогли су ми и Trotil Team на челу са Марком Костићем, који се потрудио да организује и одради главни део видео продукције. И после девет месеци ствар је била спремна. Мастеринг смо одрадили код друга Борка Ђуричића, који поседује професионалне мониторе. Спот је снимљен у Фото Стори студију, а светло смо позајмили од Зорана Ристановића. Мој брат Никола је доста помогао око анимације и ефеката. У споту, поред Тање, учествовао сам и ја и први тим плесног студија Лот Лоријен, Бојан Ђерић и Тамара Васић – навео је Бранко са ким је све сарађивао на овом споту.
– Онда сам преко једног другара ступио у везу са МТВ и преко електронске поште им послао спот. Чекао сам неких двадесет дана да га емитују, јер су радили неке фестивале. И онда је дошао тај дан и на неки начин остварио сам своје дечачке снове – појавио се на највећој музичкој телевизији. На Ју тјубу мој је спот, за само неолико дана имао преко 120.000 прегледа, а све критике су позитивне – похвално ће Бранко.
Он каже да се на овоме неће зауставити, нарочито сада када већ многи знају за њега.
– Сада ћу лакше наћи спонзоре, али мислим да ће следећи спот бити нешто комерцијалнији – рекао је Бранко, који иза себе већ има многобројне наступе у ужичким клубовима и „Парк фесту“, у Београдској арени, у Новом Саду, Нишу, Чачку и многим другим градовима у Србији.
З. Глигоријевић