Стоти дан школе обележава се у бројним европским земљама, а већ неколико година и у нашој школи. Расположени и спремни ученици III разреда и њихове вредне и креативне учитељице и учитељ, кроз одабране садржаје обележили су овај дан 31.1.2017. године, последњег дана првог полугодишта. Пројектном дану претходио је читав низ припремних активности, а тога дана настава је била на креативан начин усмерена на број 100. Дан је испланиран тако да ученици кроз вођене активности остварују образовно-васпитне циљеве и исходе у складу са планом и програмом, али не на уобичајен, већ на другачији начин. Тај дан је почео певањем химне „Стоти дан школе“.
Цео дан је брзо прошао – кроз интересантне задатке, игре и међупредметне активности. На часу математике урадили су 100 задатака, а на часу ликовне културе правили су капе са ознаком тог троцифреног броја. На часу Природе и друштва читали су 100 занимљивости везаних за природу и окружење. И час српског језика посветили су овом броју. Писали су песме о њему или песме које садрже 100 речи. Ученици су самосталним и тимским радом развијали социјалне компетенције, знања и ставове.
Школски библиотекари су опет сарађивали са Стручним већем учитеља III разреда. Ученици су посетили библиотеку са истраживачким задатком. Упознали су се прво са електронским каталогом књига, па су га претраживали пописујући књиге које у свом инвентарном броју садрже цифру 100. Изабрали су 10100. књигу, „Мали пират“, и потражили у њој 100 речи и преписали их у своју табелу.
Библиотекари су били и чланови жирија за избор најбоље песме ученика о броју 100, и то је био тежак задатак. Издвојио се Константин Петровић из III-5 најуспешнијом римом, али и хумором.
Стоти дан школе био је успешан и забаван. Сви учесници су нас одушевили својим радом, лепим понашањем и позитивном енергијом. Неговаћемо све таленте и дружити се са бројем 100 и даље.
Мирјана Р. Пејовић, Ана Дуковић