početak GRADSKAINFO OSVOJIO TRI ŠAMPIONATA

OSVOJIO TRI ŠAMPIONATA

od nedelja
601 pregleda

luka-kotorcevic-reli-vozac

LUKA KOTORČEVIĆ RELI VOZAČ
Danas, 5. decembra, kod gradonačelnika Užica Tihomira Petkovića, priređen je prijem za užičkog mladog automobilskog šampiona Luku Kotorčevića. Podsetivši se na automobilske asove Milovana i Mikicu Vesnića, i Vićentija Savića, gradonačelnik je predstavio dvadestogodišnjeg Luku Kotorčevića kao njihovog budućeg naslednika.
– Ono što jeste za ponos da imamo novog sportskog šampiona i na nama je da mu pognemo kada su u pitanju materijalni uslovi da i narednih godina osvaja što više titula. Na nama je da izdvojimo više novca, ali zbog ograničenja, nismo u mogućnosti mnogo, ali ćemo pomoći da nađe značajnog sponzora iz Užica – rekao je Petković i poželeo Kotorčeviću sreću u daljem takmičenju.

luka-kotorcevic-tihomir-petkovic

Nova nada automobilizma Luka Kotorčević, student druge godine Matematičkog fakulteta u Beogradu, sa kartingom je počeo da se bavi sa 13 godina, a na auto trke je krenuo sa 16 godina, s obzirom da mu vozačka dozvola nije bila potrebna za nekog ko se prethodno uspešno bavio kartingom.
– Auto trke vozim već tri i po godine i najveći uspeh sam postigao ove godine, osvojivši tri šampionske titule – prva je na reliji u klasi N, Nacionalna klasa, a druge dve šampionske titule sam osvojio na brdskim trkama unutar juniorske i seniorske klase. Definitvno, zbog mog glavnog sponzora ne bi bilo izvodljivo voziti sve tri discipline, a kamoli uzeti tri šampionske titule. Uzeti tri titule unutar jedne sezone retko se dešavalo, u stvari, do sada se i nije dešavalo. Imao sam nameru da uzmem četiri, zbog incidenta nisam uspeo u poslednjoj trci, bio sam treći – rekao je novi mladi užučki as i dodao da će se potruditi da bude bolji iduće godine.
Luka je takođe pobednik i Srbija relija, koji se vozio u Užicu., najvećeg takmičenja na Balkanu, pa i u Evropi.
Međutim, kao i u mnogim sportovima, i u ovome je problem sponzora, jer automobilizam nije nimalo jeftin sport. Luka kaže da vozi u Nacionalnoj klasi, što je na amaterskom nivou, ali po finansijskoj konstrukciji daleko je od amaterskog nivoa. Prema njegovim rečima u ovoj klasi, gde se vozi „jugo“, ova sezona, u kojoj nije bilo mnogo kvarova i kupovina automobila, koštala je oko 10.000 evra, a u nekoj većoj klasi, gde su potrebni jači automobili, sezona košta mnogo, mnogo više.
– Sada kada imam ove tri titule, probaću da nađem neku veću finansijsku pomoć da bih se oprobao u jačoj klasi. Ako to uspem, ako dobijem ozbiljniji automobil, braniću čast Srbije u generalnoj klasi, u najjačoj klasi automobila – rekao je Luka, kome su idoli Mikica i Milovan Vesnić, sa kojima se nada nekoj saradnji, ukoliko dospe do više klase.

luka-kotorcevic-tihomir-petkovic-blagojevic-petar

A da je ozbiljan u svojoj nameri da krene napred, na mnoge promene, vidi se po njegovoj kosi, koju je prefarbao u žuto.
– Boja kose je sitna promena i biće mnogo radikalnih promena da uspem – prokomentarisao je mladi reli vozač.
Iako je mlad, u njegovoj automobilskoj sredini se već govori o njemu kao o ferplej igraču.
– Bilo je na trci u Beranima, gde je došlo do incidenta i pobednik trke je okrivljen za to, pa su mu oduzeli bodove, a samim tim i pobedu. Međutim, moja kamera je snimila incident, pokazao sam to sudijama i na osnovu tog snimka utvrđeno je da on nije kriv, pa su mu vratili prvo mesto i on mi je jako zahvalan – opisao je Luka.

luka-kotorcevic

Inače, Luka je student Matematičkog fakulteta na smeru informatika i programiranje.
– Fakulet ću sigurno završiti, to je nešto što me jako zanima, ali ne odusutajem od trka i veće ambicije polažem u automobilizam. Ako bih našao većeg sponzora, voleo bih da se isporbam u toj našoj generalnoj klasi unutar našeg šampoiona i da izvozam par trka na Balkanu. Nadam se da ću u naredne tri do četiri godine uspeti da uđem unutar juniorske klase u evropskom šampionatu, odakle bih mogao da idem dalje – rekao je Luka.
O opasnostima ovog sporta ne razmišlja mnogo, jer kaže da su danas automobili dosta sigurni.
– Vozač više razmišlja šta može da se dogodi automobilu, kako će da ga popravi, nego što razmišlja šta može njemu samom da se desi. Automobili su u tom pogledu dosta sigurni – zaključio je Luka.
Z. G.

Comments

comments

Povezani tekstovi

Napišite komentar

* Koristeći ovaj obrazac slažete se da podatke čuvamo i koristimo na našem sajtu.