EVO KAKO SE TRANSPARENTNO TROŠE NAŠE PARE
700.000 i kusur za novogodišnji koncert Željka Samardžića
U prošlom broju Užičke nedelje pisali smo o rebalansu budžeta grada u Užica, odnosno o stavkama kako je Turistička organizacija potrošila novac u 2016. oko čega su polemiku pokrenuli odbornici Dveri. Ta stavka u budžetu vodi se pod nazivom „povećanje informisanosti o turističkoj ponudi grada na internetu i društvenim medijima za ukupan broj pratioca na društvenim mrežama, tj. Fejsbuku“ i budžetom je bilo predviđeno 12.386.500 dinara, od čega je potrošeno 4.156.816 dinara za devet meseci….
………..
….Prema računima koje smo dobili na osnovu Zakona o dostupnosti o javnim informacijama, vidimo da je gradska vlast preko Turističke organizacije, novcem užičkih poreskih obaveznika, plaćala mnogo toga. Najviše je novca otišlo za koncert Željka Samardžića, kao i za Žikinu šarenicu.
U tih pomenutih 4.156.816 dinara za devet meseci utrošeno je
– 400.000 dinara uplaćeno je agenciji „Falkon“ iz Crvenke (produkcija u okviru izvođačke umetnosti), vlasnika Petra Bodrožića za bilbord kampanju na osnovu ugovora,
– 400.000 dinara je plaćeno za održavanje 7. Međunarodnog dečijeg folklornog festivala „Licidersko srce“,
– 280.000 dinara uplaćeno je firmi „Petar Pan UE“, vlasništvo Nikole Drobnjaković, za izvođenje muzičkog programa na koncertu Željka Samardžića (nastup), (račun od 03.01.2016.);
– 415.000 dinara firmi „Elpida“, vlasništvo Dragice Drobnjaković, za tehničku podršku za koncert Željka Samardžića (led ekrani, razglas, zaštitna ograda, (račun od 03.01.2016.);
– 77.000 dinara je plaćeno „Petar Pan UE“ iz Užica, vlasništvo Nikole Drobnjakovića, za izvođenje muzičkog programa trubačkog orkestra (nastup), (račun izdat 18.01.2016.);
– 280.000 dinara uplaćeno je agenciji „Lucky“ (produkcija i izvođenje programa) iz Crvenke, vlasništvo Branka Dufeka, za uslugu ispaljivanje novogodišnjeg vatrometa, (račun od 04.01.2016.);
– 490.000 dinara je isplaćeno agenciji za usluge muzičko scenske delatnosti „Music play“ iz Beograda, u potpisu računa Saša Đorđević, a račun se odnosi na bruto izvođački honorar i usluge agencije, (datum od 04.01.2016.);
– 450.000 dinara agenciji „Aqua tim GM“ iz Gornjeg Milanovca, račun potpisao Zoran Đunisijević, za usluge iznajmljivanja natkrivene scenske bine, (račun od 04.01.2016.);
– 221.876,41 dinara je uplaćeno javnom servisu RTS za promociju u emisiji „Žikina šarenica – letnji karavan 2016.), (račun od 31.07.2016.);
– 178.093 dinara je plaćeno hotelu „Zlatiborska noć“ za noćenje učesnika „Žikine šarenice“, (račun od 11.07.2016.)
– više o ovome čitajte u novom broju Užičke nedelje, koji je na svim boljim prodajnim mestima –
1 komentar
Uzicani i tako stalno, nesto, slave i kukaju na besparicu;punolestva,mature,babine,decije rodjendane,verdbe, svadbe (gradski oci uredjuju plato, sledece godine ispred Gradske kuce,verovatno i zbog svadbi) itd. Sale za slavlja su profitabilne ili…..
Krajem sedmice,Uzice postaje Brodvej! Tutnji „dziberska, bogami i urbana muzika“, i iz baste GKC-a (to je,valjda, kulturno ,kod njih moze i radnim danom) sto gromoglasnije,to bolje- 120dcb pa sta!
Vlast,tako i TO, voli svoj narodi. Cini koliko moze, da je zadovoljan! Ne treba im zameriti, koliko to kosta i odakle novac i kako je u racunima formulisano.Probleme resava Kreativno knjigovodstvo!!
Ko zabavlja pucinu na ulasku 2017?
Cestitam Pozezanima i hvala sto su mislili na SKENER!