ЕВО КАКО СЕ ТРАНСПАРЕНТНО ТРОШЕ НАШЕ ПАРЕ
700.000 и кусур за новогодишњи концерт Жељка Самарџића
У прошлом броју Ужичке недеље писали смо о ребалансу буџета града у Ужица, односно о ставкама како је Туристичка организација потрошила новац у 2016. око чега су полемику покренули одборници Двери. Та ставка у буџету води се под називом „повећање информисаности о туристичкој понуди града на интернету и друштвеним медијима за укупан број пратиоца на друштвеним мрежама, тј. Фејсбуку“ и буџетом је било предвиђено 12.386.500 динара, од чега је потрошено 4.156.816 динара за девет месеци….
………..
….Према рачунима које смо добили на основу Закона о доступности о јавним информацијама, видимо да је градска власт преко Туристичке организације, новцем ужичких пореских обавезника, плаћала много тога. Највише је новца отишло за концерт Жељка Самарџића, као и за Жикину шареницу.
У тих поменутих 4.156.816 динара за девет месеци утрошено је
– 400.000 динара уплаћено је агенцији „Фалкон“ из Црвенке (продукција у оквиру извођачке уметности), власника Петра Бодрожића за билборд кампању на основу уговора,
– 400.000 динара је плаћено за одржавање 7. Међународног дечијег фолклорног фестивала „Лицидерско срце“,
– 280.000 динара уплаћено је фирми „Петар Пан УЕ“, власништво Николе Дробњаковић, за извођење музичког програма на концерту Жељка Самарџића (наступ), (рачун од 03.01.2016.);
– 415.000 динара фирми „Елпида“, власништво Драгице Дробњаковић, за техничку подршку за концерт Жељка Самарџића (лед екрани, разглас, заштитна ограда, (рачун од 03.01.2016.);
– 77.000 динара је плаћено „Петар Пан УЕ“ из Ужица, власништво Николе Дробњаковића, за извођење музичког програма трубачког оркестра (наступ), (рачун издат 18.01.2016.);
– 280.000 динара уплаћено је агенцији „Lucky“ (продукција и извођење програма) из Црвенке, власништво Бранка Дуфека, за услугу испаљивање новогодишњег ватромета, (рачун од 04.01.2016.);
– 490.000 динара је исплаћено агенцији за услуге музичко сценске делатности „Music play“ из Београда, у потпису рачуна Саша Ђорђевић, а рачун се односи на бруто извођачки хонорар и услуге агенције, (датум од 04.01.2016.);
– 450.000 динара агенцији „Aqua tim GM“ из Горњег Милановца, рачун потписао Зоран Ђунисијевић, за услуге изнајмљивања наткривене сценске бине, (рачун од 04.01.2016.);
– 221.876,41 динара је уплаћено јавном сервису РТС за промоцију у емисији „Жикина шареница – летњи караван 2016.), (рачун од 31.07.2016.);
– 178.093 динара је плаћено хотелу „Златиборска ноћ“ за ноћење учесника „Жикине шаренице“, (рачун од 11.07.2016.)
– више о овоме читајте у новом броју Ужичке недеље, који је на свим бољим продајним местима –
1 komentar
Uzicani i tako stalno, nesto, slave i kukaju na besparicu;punolestva,mature,babine,decije rodjendane,verdbe, svadbe (gradski oci uredjuju plato, sledece godine ispred Gradske kuce,verovatno i zbog svadbi) itd. Sale za slavlja su profitabilne ili…..
Krajem sedmice,Uzice postaje Brodvej! Tutnji “dziberska, bogami i urbana muzika”, i iz baste GKC-a (to je,valjda, kulturno ,kod njih moze i radnim danom) sto gromoglasnije,to bolje- 120dcb pa sta!
Vlast,tako i TO, voli svoj narodi. Cini koliko moze, da je zadovoljan! Ne treba im zameriti, koliko to kosta i odakle novac i kako je u racunima formulisano.Probleme resava Kreativno knjigovodstvo!!
Ko zabavlja pucinu na ulasku 2017?
Cestitam Pozezanima i hvala sto su mislili na SKENER!